یا ابن الذاریات

الَّذِینَ قَالَ لَهُمُ النَّاسُ إِنَّ النَّاسَ قَدْ جَمَعُواْ لَکُمْ فَاخْشَوْهُمْ فَزَادَهُمْ إِیمَانًا وَقَالُواْ حَسْبُنَا اللّهُ وَنِعْمَ الْوَکِیلُ ﴿۱۷۳﴾ ءال عمران

یا ابن الذاریات

الَّذِینَ قَالَ لَهُمُ النَّاسُ إِنَّ النَّاسَ قَدْ جَمَعُواْ لَکُمْ فَاخْشَوْهُمْ فَزَادَهُمْ إِیمَانًا وَقَالُواْ حَسْبُنَا اللّهُ وَنِعْمَ الْوَکِیلُ ﴿۱۷۳﴾ ءال عمران

کلاهبرداری و دزدی اول مارکت



 

      بنده هم مثل خیلی های دیگه فریب پیامک شرکت در قرعه کشی بنز و سانتافه و 200 گوشی همراه و 600 تبلت این پیامک رو خوردم و کدی رو فرستادم که ده هزار تومان از من کم میکرد. من هم مثل خیلی های دیگه وسوسه شدم تا شرکت کنم شاید فرجی شد. با هزار امید قبول کردم مثل شما ها که با روحیات و امیدتون بازی شده با عواطف من هم بازی شد.

در متن اولین پیامک قید شده بود تنها با ده هزار تومان شما در این قرعه کشی شرکت داده می شوید!!! لذا من هم مثل بقیه مردم فریب این دروغ را خوردم !!!
 

اصولاً شگرد این دلّالان حقه باز پیامکی، در نوشتن متن مبهم در پیامک می باشد. تا به خودتان بیایید می فهمید که حسابتان را خالی کرده اند بدون آنکه در قبال آن به شما چیزی بفروشند یا سود و منفعتی به شما برسد!


    پس از ارسال ، این پیامک آمد که : ضمن خوشامدگویی کاربر گرامی 91.....(شماره موبایل من )، مبلغ صد هزار تومان شارژ خرید اپلیکیشن و کتاب صوتی به شما تعلق گرفته و در قرعه کشی بزرگ یک بی ام دبلیو و سانتافه و ... شرکت داده شده اید.

تا اینجا زیاد مشکلی نبود. تا اینکه این پیامک از همین شماره اول مارکت به دستم رسید:

     مشترک گرامی درصورتیکه کد قرعه کشی تا کنون برای شما ارسال نشده است روز شنبه مورخ 8. 3. 95 کد قرعه کشی برایتان ارسال خواهد شد. شما با ارسال عدد 1 بدون قرعه کشی برنده 90 هزار تومان شارژ خرید اپلیکیشن از اول مارکت و(این " واو " نکته دارد!!!) حضور در قرعه کشی بزرگ اول مارکت با بیش از یک میلیارد تومان جوایز شامل فلان و بهمان ... روز شنبه مورخ 8.3. 95 ساعت 23 برنامه دورهمی شبکه نسیم پخش خواهد شد شده اید. در صورت عدم تمایل به حضور در قرعه کشی و عدم استفاده از شارژ هدیه حدکثر ظرف 24 ساعت آینده عدد 7را ارسال کنید.. اول مارکت 

توضیح:

این حرف اضافه در آئین نگارش و ادبیات فارسی به "واو" عطف مشهور است یعنی دو عبارت را به هم می چسباند که وجود یکی همراه با دیگری توام با هم است. لذا ابهام دارد !!! 

.... بعد من کنجکاو شدم و با متن مبهم بالا فکر کردم که احتمالا شرط دادن کد قرعه کشی ، استفاده رایگان شارژ 90 هزار تومانی خرید اپلیکیشن و ... است . لذا کد 1 را فرستادم . پیش خودم فکر میکردم چه بهتر، چون نود هزار تومان هم بهم شارژ رایگان داده اند چه ایرادی دارد خب 1 را میفرستم ! و متاسفانه آنجا فهمیدم که فریب خورده ام.

اینهم پیامک بعدی پس از ارسال عدد 1 از  اول مارکت کلاهبردار:

مخاطب گرامی  برای خرید بسته و دریافت هدیه 90 هزار تومانی شارژ خرید از اول مارکت و حضور در قرعه کشی بزرگ اول مارکت شامل خودرو فلان و بهمان ... مبلغ ده هزار تومان در حساب شما منظور خواهد شد !!!! اگر از خرید خود اطمینان دارید عدد 3 را به همین شماره ارسال نمایید.

(ابتداء متوجه عبارت " منظور خواهد شد "، نشدم و سپس با سرچ در اینترنت متوجه شدم خیلی از عزیزان همین بلا سرشان آمده است و با ارسال عدد 1،   ده هزار تومان دیگر بدهکار شده اند و نیز حتی با ارسال کد لغو هم پولشان عودت داده نشده، من هم دو دستی زدم توی سرم بخاطر حماقت و سادگی خودم و هرچی کد لغو عملیات فرستادم ، پیامکش اومد که قرعه کشی من لغو شد اما از پول من خبری نشد که نشد هیچ، بدهکار اول مارکت هم شده ام !!!

    متوجه شدم که آن صد هزارتومانی که نوشته برای من در سایت اول مارکت شارژ شده، را بدون اجازه من بصورت قسطی از شارژ موبایل من کسر می کنند و یا اگر خط همراه اول من دائمی باشد روی قبض موبایلم خواهد آمد !!!

  چرا این موضوع را در پیامکها بیان نکرده بودند؟ آیا هدفی جز دزدی و کلاهبرداری و سوء استفاده از مردم را داشته اند؟؟؟)

 

    بعد شک کردم که اگر کد 3 را هم بفرستم به 3080 یا 30703 ، باز هم ده هزار تومن دیگه کم خواهند کرد. یعنی 30 هزار تومن بدون اینکه به من در قبال پولم خدماتی ارائه بدهند کم کرده اند و این یعنی یک دزدی بی شرمانه.


     این را هم بگویم که این اپلیکیشن کذایی اینها در گوشی های اندروید سامسونگ با مشکل روبرو است و نصب نمی شود. علتش هم اینست که سیستم امنیتی گوشیهای جدید سامسونگ بسیار قوی است و هر بدافزار مشکوکی را اجازه کار نمی دهد. علاوه بر این، همین نرم افزارهایی که مدعی هستند و منّت سر مردم می گذارند که مجانی 90 هزار تومان شارژ رایگان میدهند، براحتی و رایگان در خدمات گوگل پلی و گلکسی سامسونگ یافت میشود !


     مطمئن باشید آن خودروهای بنز و سانتافه و میلیارها جوایزو کلی تبلت و گوشی همراه را با همین پولهای دزدی خریده اند که البته تنها احتمالا چند درصد جزئی پولها را خرج این ماشین ها کرده اند!!!


      بدبختی اینجاست به هرجا شکایت میکنیم گوششون بدهکار نیست. خود سایتش کد 9 رو میزنیم تلفنی هیچ پفیوزی جواب نمیده. میریم 9990 میزنیم، میگه شما نفر 27 در صف هستید!!! 113 اطلاعات زنگ زدیم میگه به ما مربوط نمیشه. پلیس فتا زنگ میزنیم میگه برید دادسرا شکایت کنید. من نمی فهمم باید 50 هزار تومن فقط کرایه ماشین بدم وقت بگذارم از زندگیم بزنم که توی شلوغی دادسرا ازین بی شرفها شکایت کنم تا 20 هزار تومن من برگرده؟ مگه من فقط برای خودم اینکار میکنم؟ چرا کسی گوشش بدهکار نیست؟؟؟؟


به واحد ارتباطات 111 ریاست جمهوری هم اعلام کردیم . فقط گفتن ما تنها کاری که میکنیم ضبط پیام شماست !!!

     اگر یک اول مارکتی این ها رو میخونه سوال من اینجاست: با پولی که از من گرفتید چه خدمتی به من ارائه دادید؟ جز اینکه وقت شریف من رو گرفتید و اعصابم رو خورد کردید؟ جز اینکه مجبور شدم از وقت درس خواندنم بزنم و بخاطر این بی عدالتی و حقه بازی شما مجبور شوم به صد جا زنگ بزنم و شکایت کنم؟ بعد دم از انسانیت و ایرانی بودن میزنید. آقای مهران مدیری من بعید میدانم شما از این قضیه بی اطلاع باشید. شما که چهره محبوب مردم هستید چرا؟؟؟؟

 
نظرات 246 + ارسال نظر
ص چهارشنبه 22 فروردین‌ماه سال 1403 ساعت 07:43 ب.ظ

یک خانمی زنگ زد قرعه کشی خرید های اینترنتی برنده شدید یک گوشی a22 با ساعت که نصف پول ساعت رو بدین تا گوشی هم بگیرین منم ۱۳۵۰ میلیون ریختم گفت ارسال میشه دیگه هم جواب تلفن نمیدن اسم شماره کارت هم نجفی بود

کاربر پنج‌شنبه 21 دی‌ماه سال 1402 ساعت 07:10 ب.ظ

الان بخاطر 20 هزارتومن پول به انواع سازمان ها و ارگان ها زنگ زدی ؟ 20 هزارتومن ؟؟ خیلی بیکاری شما

سون ثانی چهارشنبه 7 تیر‌ماه سال 1402 ساعت 10:49 ب.ظ

خانم نجفی بیا ازتهران از پلیس اگاهی شهر قدس پیگری کن انشالله بحق میرسی

صلاح شنبه 13 خرداد‌ماه سال 1402 ساعت 03:49 ب.ظ

خانمی بنام نجفی از سازمان ثبت خریدهای اینترنتی با شماره 02177032311 تماس گرفتند و گفتند که در قرعه کشی خریدهای اینترنتی برنده یه گوشی سامسونگ A13 از شرکت اول مارکت بهمراه بن تخفیف سرویس قابلمه ۱۰ پارچه شدم و مبلغ 2390000 تومان بحسابشون واریز کردم . حتی شماره تلفنی که برا ریجستری میخواد ازم گرفت ، و گفتن که هر وقت تحویل پست دادیم کد رهگیری رو بهت میدیم .
حالا این ۵ روزه نه با من تماس گرفتن نه جواب تلفن میدن . الان فهمیدم که مثل اینجور راه ها کلاهبرداری میکنن ، الان من باید چکار کنم؟ . اگه کسی هست میدونه لطفا راهنمایی کنه .
شماره تماسم 09164762530

خانم ثانی سه‌شنبه 4 مرداد‌ماه سال 1401 ساعت 01:16 ق.ظ

بنده خانم ثانی هستم اینکه نوشته علی اسم ش علی نیست جز کلاهبردار ها چون از من ۱۵۱۰۰ ملیون بردن با کمک پلیس فتا ازشون پس گرفتم ۱ ماه پیش از بندخدای باز هم کلاهبرداری کرده بودن من بهش تذکردادم گفتم دگه پول نریریدی به اعتبار مهران مدیری یا فروشگاه این اقا بمن زنگ زد گفت خانم ثانی مشکل کجا هست توکه پول تو پس گرفتی باز تو سایت هستی یا این سایت پاک می کنی یا من میرم شکایت کنم من هم شماره این اشغال دارم میزارم هزار نفر میریزن سرش هم بهم پیامک داده اونم استیکن میکنم میزارم همینجا چطور تونستم یک ملیاردشون توفیف کنم پس این کونی بندازم زندان ایمل این سایت اقا محمد سمنان ومدیر گروه تمام اسم اصلی کلاهبردار شاکی ها دست من پس گوه نخور

محمد پنج‌شنبه 9 تیر‌ماه سال 1401 ساعت 01:28 ب.ظ

کیر من تو وجود خاندان شما علی نوشتی که نیستی جز کلاهبرداری هستی که اسم خانم ثانی نوشتی خودم من از ادرس که خانوم ثانی داد قلعه حسن خانی جنانب نصرتی پول پس گرفتم لطفا شما ها برید اونجا اون بند خدا مال باخته بود خیلی ها از سر صدقه اون به پول شون رسیدن لطفا به اسم مهران مدیری یا فروشگاه پول نریزید اون بندخدا خیلی به ماکمک کرد خودم از طرف اون پولمو پس گرفتم اون ها یک بانده بودن سیروس الیاسی ریس گروه هست علکی نوشته اسم علی نگاه کنید ایمل قلابی هست ایمل اصلی این سایت خانم هست گول این دوزد نخورید علی نیست ازخانواده الیاسی چون سایت شخصی من میبنم ابجی گلم خانوم ثانی اینکه اسم ‌تورا نوشته طب لرر داره دگه مردم خر نیستی جز خانم ثانی دراین ۹۹ نفر اسم کلاهبردارها نوشتن پول گرفتن

علی پنج‌شنبه 9 تیر‌ماه سال 1401 ساعت 12:04 ق.ظ

کیرم تو زنده مردت این خانم ثانی پول منو برده خودش دزد بود پولمم ازش پس گرفتم

خانم ثانی چهارشنبه 8 تیر‌ماه سال 1401 ساعت 12:43 ب.ظ

برادر من اقای میزاپور سر کلاه گذشتی شیرین همتی یک محتاد خیلی ها به اسم اون پول ریخین صاحب شرکت سیروس الیاسی قدرت له الیاسی خدیجه الیاسی هست نزدیگ ۴۰ نفر نفرن خواهر برادر هستن ازمن ۲۰ ملیون کلاهبرداری کردبود به اسم مهران مدیری ۲ سال طول شکایت کردم پول مو پس گرفتم ۲۰ ملیون زهرا اعتبار همه اون ها که ما بحساب شون ریختم یا زندان یا کارت خوابن برادر دگه هیچ پولی

ام سه‌شنبه 7 تیر‌ماه سال 1401 ساعت 07:32 ب.ظ

اینجاست که میگن هیچ گربه ای محض رضای خدا موش نمیگیره دوستان عزیز و مهران مدیری هم کاملا با اطلاع بوده نظر من اینه ولی براش قرار داد چند میلیاردی مهم هست و شهرت و ثروت نه باقی مسائل دوستان هر بویی بوی کباب نیست

رضا محمد پورمیرزا سه‌شنبه 7 تیر‌ماه سال 1401 ساعت 04:58 ب.ظ

من به شما ه خانم شیرین همتی سقزی پول ریختم و از ایشون پولم و می‌خوام خدا را خوش نمیاد یه کارگر که پول ۱دونه نون هم نداره پولش و اینجوری بخورن پس کو انساف تون

رضا محمد پورمیرزا سه‌شنبه 7 تیر‌ماه سال 1401 ساعت 04:33 ب.ظ

من در برنامهٔ مدیری برنده شدم و از طرف برنامه تماس گرفتن و یه قابامه ۵ تیکه که اینجا ۳۸۰ هزار قیمتش هست بهم دادن ۸۹۰ هزار وقرار بود به جای تبلت گوشی آ۲۲بفرستن و فقط قابله را دادن ۳ماهه امروز و فردا مکنن امروز میگه اول مارکت برشکسته شده چرا همون اول نگفتن که مرجوش کنم بعد ۳ ماه این درست واقای مدیری نباید کاری بکنه اگه بخاطر ایشون نبود به گور پدرم میخندیدم همچین کاری بکنم من که یه کارگر ساده والان ۴ماهه بیکارم حق حقوق من چی میشه

ناشناس چهارشنبه 28 اردیبهشت‌ماه سال 1401 ساعت 09:45 ق.ظ

خدا لعنتشون کنه منم گولشون خوردم منم گفتم از فروشگاه اینترنتی ست لباس اسپورت گرفتین بی ناموسا درست همه چی گفت چی خریدم وادرس وتاریخ خرید ۸۹۰ ریختم به حساب سرویس قابلمه گوشی سامسونگ جایزه اول مارکت :

مالباخته کلاهبرداری دوشنبه 26 اردیبهشت‌ماه سال 1401 ساعت 07:19 ق.ظ

سلام خسروی حتما برید دادسرای محلتون شکایت کنید با اون شماره ایی که تماس گرفتن شمارشو بدید دادسرا به اینا توجه نکنید همش کلاهبرداریه من خودم مالباختم حتما برید شکایت کنید تا پیگیری شه

خسروی سه‌شنبه 20 اردیبهشت‌ماه سال 1401 ساعت 02:01 ب.ظ

سلام علی آقا برای من هم زنگ زدن خانم اعتباری گفتن گوشی و قابلمه میفرسیم به اسپانسری از شرکت اول مارکت ۸۳۰ تومان ۲۹ دی ۱۴۰۰ واریز کردم هر سری زنگ میزنم یه بهونه میارن میگن آقای رضایی اسپانسر گوشی بودن که کرونا گرفتن فوت شدن اون ۸۳۰ تومان هم پول قبلمه آشغالشونه الان از کجا شکایت کنم من اهل مازندران هستم لطفا راهنماییم کنید

خسروی سه‌شنبه 20 اردیبهشت‌ماه سال 1401 ساعت 01:51 ب.ظ

سلام خانم یا آقای مهری به من هم شماره حساب خانم زهرا اعتباری رو دادن و مبلغ رو واریز کردم شما شکایت کردید؟ به پولتون رسیدید چیکار کنم الان از ۲۹ دی ماه ۱۴۰۰ تا الان هرچی زنگ میزنم یه بهونه میارن اخر فحش میدن و قطع میکنن تلفن رو

محمد شنبه 10 اردیبهشت‌ماه سال 1401 ساعت 07:15 ب.ظ

سلام عزیزان از من هم دونیم برده بودن رفتم قله حسن خان پلیس فتا پیش سروان نصرتی به پولم رسیدم چون جای دیگه نرید فقط برید اونجا به پولتون برسید

محمدی چهارشنبه 17 فروردین‌ماه سال 1401 ساعت 11:13 ب.ظ

عه عه سلام عزیزان دورد ۱۴۰۱ هم مبارک زیاد حرص اعصاب نخورید چوب سادگی خوردن درد داره میدونمولی خوب ۲۰۶ لامصب اونم تیپ‌۵ راستی همون شماره اپراتور خانوم حسینی بازم فعاله هااا عجب بابا عجب خانومی ک به اسم ثانی هم هست خودشون پول دادن بهش ک دیگ زیاد حرف نزنه وگرنه اونم نمیتونست به پولش برسه حتا بخیالی دیگ سیر کنید زندگی بکنید

نسرین سه‌شنبه 16 فروردین‌ماه سال 1401 ساعت 01:44 ق.ظ

وای از منم با این شماره کلاهبرداری کردن به اسم قرعه کشی موبایل با ماشین ۰۲۱۹۱۳۰۴۸۷۶

سیکیم بولارین ننسین چهارشنبه 3 فروردین‌ماه سال 1401 ساعت 02:56 ب.ظ

به خدا از من ۲و۵ میلیون گرفتن حرومزاده ها
به پلیس هم نگین چون به خایه شون هم نمیگیرن
چون هم دستن
۰۹۹۳۴۳۱۹۷۸۹
اگه میخواین شکایت کنین بنده را هم در جریان بگذارید

بیگی چهارشنبه 25 اسفند‌ماه سال 1400 ساعت 11:05 ق.ظ

از این شماره شکایت کنید پولمو بردن هیچی ندادن
02191304876

خانم ثانی یکشنبه 22 اسفند‌ماه سال 1400 ساعت 10:19 ب.ظ

سلام اقای رجبی اولا بند ه مجرد هستم دومین همه دراینجا از سر صدقه من به پول شون رسیدن حتی زنگ نزدن یک تشکر خالی کن اولا که من فعلا پولمو نگرفتم دومین اگه گرفتم یک ریال بیشتر نگرفتم‌درضمن من زمانی خوشحال میشم همه به پول شون برسه مخصوصن اقای صمد نوزاد که یک کارگر هست ازهرکسی بنام داریوش رضا پول ریخته بحساب ش لطفا رسید به ما بده درضمن پرونده من برای همیشه بست شد ومن نمی تونم دلیل شو بگم فقط همین به حق م رسیدم

بهرام رجبی جمعه 20 اسفند‌ماه سال 1400 ساعت 04:05 ب.ظ

سلام خانم خانم ثانی جون بچه ات هرکسی دوست داری این سایت پاک نکن چون شما مدیر گروهی پاک کنید این سایت ازبین میره ازمن ۴۲ ملیون بردن باکمک شما تونستم پول مو پس گرفتم ولی دوباره چندروز پیش ازخواهرزنم ۲۰ ملیون بردن برای دشت مغان پارس اباد به مرگ بچه ام شمارتو بزار زنگ بزنم شمارت بده پول شارژاین سایت بهت بدم تورا خدا پاک نکن بزار به همه به حق ش برسه شما یکسال این سایت
پرکردی حتما پول تو گرفتی داری این حرف میزنی لطفا پاک نکن این به اسم تو ثب شده

ناشناس چهارشنبه 18 اسفند‌ماه سال 1400 ساعت 03:50 ب.ظ

سلام امروز به من هم زنگ زدن خوب حالشون رو گرفتم گفتن گوشی برنده شدی ۸۵۰هزار بده بابت قابلمه با هم گوشی رو میفرستیم من شماره کارت شماره تماس ها رو گرفتم بنام همین زهرا اعتباری بود ولی براشون واریز نکردم

خانم ثانی چهارشنبه 18 اسفند‌ماه سال 1400 ساعت 10:56 ق.ظ

سلام بند خانم ثانی هستم پرونده من هیچ رپطی به پلیس فتا تهران یا شهر قدس قلعه نداره به طورکامل پروند ارجا شد به شهرخودم رشت هیچ پولی هم نگرفتم لطفا ازکسی ها کلاهبردار شد نرن شهر قدس بگن خانم به ماگفته بیایم اینجا یک نفر من نمیدونم کی هست رفته گفته ۹۰ملیون ازمن کلاهبرداری شده خانم ثانی منو فرستاده خواهرگرامی وبرادر عزیز شما مالباختی برو قانونی شکایت کن مگه میخوای به من پول بدهید اسم منو مبیرید پرونده من برای همیشه بسته شد به هیچ عنوان نه ما زنگ بزنید نه اسم منو ببرید پیش جنانب سروان نصرتی اگه عقل دارید پول نریزید من امروز میرم کافی نت این سایت پاک میکنم

علی ریگی دوشنبه 16 اسفند‌ماه سال 1400 ساعت 01:41 ب.ظ

سلام من الان ۴ ماه میشه برنده سکه شدم ولی سر کارم میذارن الانم میخوام تمام مکالمه ها را که ضبط کردم به پلیس فتا بدم

عاطفه یکشنبه 15 اسفند‌ماه سال 1400 ساعت 11:54 ق.ظ

الان به من زنگ زدن که نفر اول شدم و باید ۸۵۰ واریز کنم بنظرتون چکار کنم؟

اسماعیل پنج‌شنبه 12 اسفند‌ماه سال 1400 ساعت 03:31 ب.ظ

سلام‌ من‌ سال‌ ۹۷‌ شرکت‌ کردم‌ تو‌ دور‌ دهم‌ چی‌ شد‌ یا‌ دروغ

ناشناس یکشنبه 8 اسفند‌ماه سال 1400 ساعت 09:43 ب.ظ

ببیند با دقت گوش کنید همه تماس های این ها ازشهر قدس ۰۲۱۹۱ تمام ادرس شون من دراوردم همه مالبختگان جمع شیم بریم اونجا اتش بکشم امروز همون خانم خودشو راد معروفی با بنده حرف زد صدا شو عوض کرده بود باهمون شماره ۵۳ هموتون نوشتی قوه قضای مسدود کرد تا فوش دادم اونم بمن فحش داد دیدم همون تو واتساپ چند نفر برام فرستاده

ناشناس یکشنبه 8 اسفند‌ماه سال 1400 ساعت 03:41 ب.ظ

اره‌خانم‌ثانی بمن اون اس مس داد امروز باهمون شماره که تونوشتی دقیق همین اره اون شماره شهر قدس هست اقای محمدی هم شماره را نوشتی من هم فحش شودادم دادم شرکت دراوردم یک ایل هستیم میریم خاندان شو می قایم دست درنکن این سایت درست کردی منتظر دادگاه پاسگاه نمی مونم خودمون میرم به شما زنگ بیا حساب تو شخصی بگیر

خانم ثانی یکشنبه 8 اسفند‌ماه سال 1400 ساعت 02:56 ب.ظ

با سلام خانم ثانی همین به بنده پیامک دادن برای دریافت تخیف لوازم خانگی خود باماتماس بگیرید با کد ۸۴ قبلا این ها ۲۰ ملیون ازمن کلاهبرداری کردن شکایت کردم ولی باز با این شماره ۰۲۱۹۱۳۰۷۶ اخرش ۱۷ هیچی فحش نبود بهشون دادم لطفا به هیچ عنوان پول نریزید ولی هرچه ازدهن م در اومد بهشون گفتم حتی بهشون گفتم سیروس الیاسی چجوری زندان دادم شمارا هم میدم

شاکی پنج‌شنبه 5 اسفند‌ماه سال 1400 ساعت 06:41 ب.ظ

لطفا بامن تماس بگیر۰۹۱۴۶۵۳۰۱۰۹

شاکی پنج‌شنبه 5 اسفند‌ماه سال 1400 ساعت 05:42 ب.ظ

سلام شماره میشه درتماس باشیم

شاکی ومالبخته پنج‌شنبه 5 اسفند‌ماه سال 1400 ساعت 01:07 ب.ظ

من دیوارش رضا بدلی ۲۰۰ ملیون ریختم رفتم امارشو در اوردم قاچاقچی مواد مخدر ۸سال تو زندان هست ولی جای زندان ش مشخص نیست پرونده دراگاهی ازادی تهران هست هرروز میرم دنبال ش میگن برو خودمون برسی میکنم گند این دولت ببرن من ۵۰ ملیون وکیل گرفتم با این حساب هیچ کس پول نگرفتی اون زهرا هم دورغ گفته چون هیچ کس به اندازه من خبر نداره بند خودش مدیرعامل شرکت بتن سازی هستم این پول م خواهرم ازشهرستان به باد داد

شاکی چهارشنبه 4 اسفند‌ماه سال 1400 ساعت 11:43 ق.ظ

سلام پرونده شما را فرستادن شهر خودتون

شاکی سه‌شنبه 3 اسفند‌ماه سال 1400 ساعت 10:12 ب.ظ

سلام کسی ازبچه های تهران یا پردیس یا شهرقدس ازسیروس یا گروه ش تونست پولشو پس بگیره لطفا اینجا بنویسد مگه پول اونهارا مسدودنکردن چرا پول ما راپس نمیدن بنده ازبندرعباس بلند شدم اومدم شهر قدس تشکیل پروند ه دادم گفتن ۱ ماه دگه پولتون پس میدم دقیق ۱۵ ابان پروند دادم نزدیک ۴ ماه هست فعلا هیچ خبری نشد ۲۰۰ ملیون ازمن کلاهبرداری شده هست

ثانی پنج‌شنبه 28 بهمن‌ماه سال 1400 ساعت 02:19 ب.ظ

اره زهرا خانوم یادم اومد باشوهرت اومده اقای نصرتی ازت شماره کارت میگرفت بهم گفتی شما بمن زنگ زدی گفتم اره ازت پرسیدم چند ملیون ازت کلاهبرداری شد گفتی دوملیون ۵۰۰ من بهت گفتم خوشحبحالت ازمن ۲۰ ملیون کلاهبرداری شده گفتی ازمن ۱۲ ملیون خواستن چون چارو برقی به دست م نرسید بودم نریختم الان دقیق یادم اومد اقای نصرتی پول‌این خانم یک ماه بحساب تون می ریزم ‌پس شما تواقعی رضایت دادی کارت به دادگاه نکشید الان فهمیدم چ گفتی ۲۰ روز پیش برادر منم ماشین زد تو کلانتری محتم گفت ۴ ملیون بدم اینجا تواقعی رضایت بده ببخشید گناه توشستم من خودم شنیدم اقای نصرتی به شما میگفت تا یک ماه دگه پول تو حساب ت می ریزم

زهرا پنج‌شنبه 28 بهمن‌ماه سال 1400 ساعت 11:42 ق.ظ

عزیزم چه جوی میدم ما دادگاه هم نرفتیم فقط یکبار احضاریه اومد رفتیم داد سرا بعد چند روز از پلیس فتا زنگ زدن رفتیم گفتن برید رضایت نامه بگیرید که ما رضایت می‌دیم به اینا بی ناموسا ماهم رفتیم گرفتیم دادیم به پلیس فتا بعد شماره حساب اینا گرفتن گفتن پولتونو دو سه روز دیگه می‌زنیم بحسابتون فردای همون روز زدن ..نه عزیزم من پارتی اینا هم ندارم پارتی من فقط خداست

ثانی سه‌شنبه 26 بهمن‌ماه سال 1400 ساعت 07:01 ب.ظ

بد یک سوال جون بچه هات یا برادر مادرپدر تو اگاهی یادادگاه پارتی داشتی اینجا هیچ کس شماره شمارا نداره حتی ایمل ت نشون نمید منو محمد یک سال پیش این سایت درست کردیم جزمن محمد کسی این ایمیل ندار اگه بگو من شماره اگاهی نصرتی فردا بهشون زنگ میزنم مگه بمن گفتن اخرین جلسه ۵ فرودین پول می ریزن به شماره کارت م تازه محتم زندان بود سند۲۰۰ ملیون گذشت بدون رضایت من بیرون اومد

ثانی سه‌شنبه 26 بهمن‌ماه سال 1400 ساعت 06:40 ب.ظ

زهرا بخدا من تو را نمیشناسم کی هستی انشالله همیجوری باشه تو میگی من چیزی وکیل گلابی گفته باخانم کیانی اتفاق من حرف شمارا قبول دارم چون منم تشکل پروند دادم گفتن پول تو ۱۵ اسفند میریزم ولی خبری نشد خوشبحالت حالا یکی از بچه ها شنبه اخرین دادگاش خدا کن همه به پول ش‌برسه من به زهرا خانم زنگ زدم شمال بود ۲۵۰۰ ازش کلاهبرداری کردن تو اگاهی ازم تشکر کرد نمیدونم اون زهراهستی یانه شاید پروند شما با من فرق دار حتما گرفتی میگی کدوم دادگاه رفتی اگه ممکن بمن زنگ بزن بخدا من گرفتارم اینجا هم عصب منو خوردکردن انگار من کلاهبرداری کردم

شاکی دوشنبه 25 بهمن‌ماه سال 1400 ساعت 11:53 ب.ظ

کسی داریوش رضا بدلی را میشناسه

ناشناس دوشنبه 25 بهمن‌ماه سال 1400 ساعت 11:42 ب.ظ

سلام زهرا خانم ما که ۴ماه پرونده تشکیل دادیم ولی بپولمون نرسیدیم چطور ممکنه شما دوسه روزه بپولتون رسیدید خواهشا جو الکی ایجاد نکنید

زهرا دوشنبه 25 بهمن‌ماه سال 1400 ساعت 12:36 ق.ظ

من بخاطر این عزیزان میام تو این سایت میگم که برن به پولشون برسن وگرنه من که پولمو‌کرفتم مریض نیستم که بیام اینجا وقتمو تلف کنم

زهرا دوشنبه 25 بهمن‌ماه سال 1400 ساعت 12:32 ق.ظ

خانم ثانی عزیز چه لزومی داره که من دروغ بگم که پولمو پس گرفتم میگم رفتیم پرونده تشکیل دادیم زنگ زدن بردیم شما ه کارت شمار ه شبا دادیم فرداش پولمونو زدن به حسابتون برمادونیم بود

زهرا دوشنبه 25 بهمن‌ماه سال 1400 ساعت 12:02 ق.ظ

سلام عزیزان همون خانم ثانی خدا خیرش بده که شماره گذاشته من بهش زنگ زدم آدرس داد رفتیم پرونده تشکیل دادیم یک ماهم طول نکشید که پولمونو پس دادن .
آدرس شهر قدس پلیس فتا برید پیش جناب سروان نصرتی

ناشناس یکشنبه 24 بهمن‌ماه سال 1400 ساعت 09:37 ب.ظ

سلام زهرا خانوم چی گفتن ضمنا پیش کی رفتی لطفا جواب بدید ممنون

زهرا شنبه 23 بهمن‌ماه سال 1400 ساعت 12:03 ق.ظ

ببیند من حرف شماهارا نمیفهم فقط اینو میدونم هرچه خانم ثانی میگه اون میشه بمن اون زنگ زد تا گفت از اول مارکت‌‌بهت زنگ زنگ میزنم ‌به اون بنده خدا کلی توهین ناسزا گفتم ولی دوباره خودم بهش زنگ زدم فیس پلیس اگاهی برام فرستاد رفتم دیدم راست میگه چون اون پولمو بهم میدن حتما میدن اون خانم خانمی نیست علکی حرف بزنه تازه اون به منو شما خیلی لطف کرد خانم ثانی خدا پدرتو بیاموزه همین اون هاگرفتن انگار من پولو پس گرفتم خانم ثانی یک‌دنیا ممنون ازمن ۲۵۰۰ کلاهبرداری کردن ولی ازتو۲۰ ملیون ناراحت نباش اون کس های اسم تو اوردی اون ها طب ولرز دارن من ازبابت تمام اون ازشما معذرت میخوام قدر دانی هم میکنم چون شما اسم شاکی اول مارکت نوشتی ازاون م تشکرمیکنم ولی شما نبودی عمرن کسی نمی تونست حتی سیروس دستگیرکنی تو اگاهی دیدم چقدر جسور بودی هیچ کس با محتم ها نزد جز این کسی که اسم تورا نوشتن مثل وکیل وکیانی شوکت گوه خوردن شوکت خانم یا اقا تو قید پول خودتوبزن نه مال مارا من اون قدر حرف شوهرمو قبول ندارم حرف خانم‌ ثانی قبول دارم بدون چشم داشت کارهمه مارا پیش برد اون بی دلیل حرف نمیزنه شماها مدیون اون خانم اون هستی خانم‌کیانی مگه شهریار نیستی چرا یک مامور نمیگری بری همون خدیجه قدرت جواد دستگیر خانم از شمال ۸ راه اومد پروندشم دیدم تکمیل بود توتازه دادسرا اون پیش قازی حتی رفت حکم بازداشت فاطمه عبدالمکی گرفت از واتساپ برام فرست باقید سند ملیون ازاد شد الان م متاسفانه ۱۰ روز به شمارش زنگ میزنم خواموش دست از سر اون بدبخت بردارید

خانم اختیاری پنج‌شنبه 21 بهمن‌ماه سال 1400 ساعت 02:15 ب.ظ

سلام ازمنم دیروز کلاهبرداری شده تروخداکمکم کنید خانوادم نمیدونن چطور پولموبدست بیارم

شوکت پنج‌شنبه 21 بهمن‌ماه سال 1400 ساعت 01:55 ب.ظ

شوکت هستم ازاصفهان ازمن ۴۰ ملیون کلاهبرداری شده اره خانم ثانی اش به این خیال باش حتما پولتو پس میدن برای منم اون ابلاغیه اومد ۲۱ نفرهستن میرم دادگاه اصفهان میکن برید تهران اونجا کلاهبرداری شده میام تهران میگن برید شهرخودتون اگه با ابلاغیه پول میدن من تمام اسم محتم اینجا مینویسم‌ ۱ سیروس الیاسی ۲ زهرا عابد ۳ مجید خندان ۴فاطمه مولایو۵ نیما دینی ۶احمد سجادی ۷ شقایق دمرچلی ۸ پویا ممم ۹ فاطمه عبدالملکی ۱۰ کیمیا خانجانی ۱۱محمدحسین کماسی ۱۲ قدرت اله الیاسی ۱۳ محمد برناک ۱۴ دانیال سعیدی ۱۵ جواد الیاسی ۱۶ مهدی دادخواه ۱۷ مسلم تحریر ۱۸ پریسا تحریر ی ۱۹محمد جلالی وخدیجه الیاسی من فکرکنم هیچ به پول مون نمی رسیم علکی پول خرج میکنم برای هروز ابلاغیه میاد شما با یک ابلاغیه دل خوش شایدم دولت پول برای خودش برداشت من تو زورمون به محتاد کلاهبردارنرسید چ برسه به دولت حیفت کونم سوخت ۴۰ ملیون گاش‌دریا میریختم اتش میزدم ولی به حساب اون اشغال نمیرختم من قیدپول مو زدم شماها هم بزنید عمرن اون پولو به ما پس

خانم ثانی پنج‌شنبه 21 بهمن‌ماه سال 1400 ساعت 10:01 ق.ظ

اره خانم کیانی حق باشماست من گفته های تورا قبول دارم حتی همین الان نوشته تو خوندم شما از ت ۲ ملیون کلاهبرداری شد چقدر ناراحت شدی من ۲۰ ملیون ازدست م گرفتن به مادرم ۱۰ سال نگهداری سالمند کردم اون پول جمع کردم من وشما همسال ما ازروی بدبختی گول حرف های اون اشغال خورد یم وشما گفتی مامور به کمک می کنه یا اسم محتم میگه اونطور نیست برام ابلاغیه اومد وچرا میگم حق همون میگرم چون دشمن من توهستن بخدا همون نصرتی به اتاق اگاهی اینقدر بمن حرف زد گفت کسی نمی شناختی چرا پول بحساب ش ریختی من با تو حتی بمن فحش بدی حرف میزنم‌درک میکنم تمام تن مسوزه کاش اگاهی بودی شاهد حال منو می‌دیدی فشارم اوفتاد همون نیما دینی با مامور جنایی تصادف برام شیرین اوردن شاهد دارم صمد نوزاد محمد طاها فرحبخش وشاکی اول مارکت اسم فامیل میدونم هرکز نمیگم‌‌ دیدی‌که یک وکیل قلابی گفته بود چرا اسم محتم نوشتی بهش گفتم گوه خوردی من م‌حرف قبول دارم هنوز خدیجه الیاسی حرف میزنه صداشو کردیم تو واتساپ م هست حق‌باشماست من با مالباخته گان حرف میزنم ابچی باز‌خبری شد اینجا بنویس شماره هم نزار فقط با هم هماهنگ شیم فدای تو شم ۲۰ ملیون برای حکم ۲۰ ملیارد داشت پس مثللم هست من خودم به اب اتش بزنم

مریم کیانی پنج‌شنبه 21 بهمن‌ماه سال 1400 ساعت 12:38 ق.ظ

من رسید چرا باید به شما بدم الان ؟؟؟من میگم هرکسی عقل داره کار درست رو انجام بده ... اون آقایی که مجبورش کردن کردن و تهدیدش کردن کار کنه رو شما اسمش روجز متهم ها آوردی من میگم بهتره از اونی که برده و خورده شکایت بشه مثل سیروس و نیما و خدیجه و بهارک و محمد برناک وجواد وقدرت اینا یه تیم و خانواده بودن که پولای من و امثال منو خوردن و یه آب روش... اون بدبختی هم که تهدید کردن با جون پدرش تهدید کردن تازه هم نمیدونسته کلاهبرداری کارشونه.... من همین امروز دادسرا بودم ... خیلی جوون دیگه رو با تهدید نگه داشتن یا شدیداً معتادشون کردن که نتونن کاری کنن.. به خاطر همین قطعا اونا منع تعقیب میشن و اصل کاریا گیرن پس همه باید هماهنگ شیم از ردیف اولا حقمون رو بگیریم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد