یا ابن الذاریات

الَّذِینَ قَالَ لَهُمُ النَّاسُ إِنَّ النَّاسَ قَدْ جَمَعُواْ لَکُمْ فَاخْشَوْهُمْ فَزَادَهُمْ إِیمَانًا وَقَالُواْ حَسْبُنَا اللّهُ وَنِعْمَ الْوَکِیلُ ﴿۱۷۳﴾ ءال عمران

یا ابن الذاریات

الَّذِینَ قَالَ لَهُمُ النَّاسُ إِنَّ النَّاسَ قَدْ جَمَعُواْ لَکُمْ فَاخْشَوْهُمْ فَزَادَهُمْ إِیمَانًا وَقَالُواْ حَسْبُنَا اللّهُ وَنِعْمَ الْوَکِیلُ ﴿۱۷۳﴾ ءال عمران

پیش بینی داعش توسط امیرالمومنین علی علیه السلام

پیش بینی داعش توسط امیرالمومنین (ع) از کتاب الفتن لنعیم بن حماد - رقم الحدیث: 557 

(حدیث موقوف) حَدَّثَنَا حَدَّثَنَا الْوَلِیدُ ، وَرِشْدِینُ ، عَنِ ابْنِ لَهِیعَةَ ، عَنْ أَبِی قَبِیلٍ ، عَنْ أَبِی رُومَانَ ، عَنْ عَلِیِّ بْنِ أَبِی طَالِبٍ رَضِیَ اللَّهُ عَنْهُ ، قَالَ : " إِذَا رَأَیْتُمُ الرَّایَاتِ السُّودَ فَالْزَمُوا الأَرْضَ فَلا تُحَرِّکُوا أَیْدِیَکُمْ ، وَلا أَرْجُلَکُمْ ، ثُمَّ یَظْهَرُ قَوْمٌ ضُعَفَاءُ لا یُؤْبَهُ لَهُمْ ، قُلُوبُهُمْ کَزُبَرِ الْحَدِیدِ ، هُمْ أَصْحَابُ الدَّوْلَةِ ، لا یَفُونَ بِعَهْدٍ وَلا مِیثَاقٍ ، یَدْعُونَ إِلَى الْحَقِّ وَلَیْسُوا مِنْ أَهْلِهِ ، أَسْمَاؤُهُمُ الْکُنَى ، وَنِسْبَتُهُمُ الْقُرَى ، وَشُعُورُهُمْ مُرْخَاةٌ کَشُعُورِ النِّسَاءِ ، حَتَّى یَخْتَلِفُوا فِیمَا بَیْنَهُمْ ، ثُمَّ یُؤْتِی اللَّهُ الْحَقَّ مَنْ یَشَاءُ " .
« زمانی که پرچم های سیاه را دیدید از جای خود حرکت نکنید – به این معنا که دعوت آنان باطل است و نباید به کمک آنان بشتابید – سپس قومی ضعیف ظاهر می شوند که قلب هایشان مانند براده های آهن سخت است، آنها وفادار به هیچ عهدی نیستند، به حق فرا می خوانند در حالیکه از آن نیستند، اسامی شان، کنیه و نسبت هایشان از نام شهرها گرفته شده؛ تا اینکه در بین خود اختلاف نظر پیدا می کنند و خداوند خداوند اهل حق – هر کسی که بخواهد- را ظاهر می سازد».

Down with USA 2016


Down with USA
2016

شنا رفتن یک ورزش کامل

دیگر زمان 10 بار شنا رفتن در ساعت ورزش در مدرسه تمام شد! خوشبختانه مدت زیادی است که دیگر مجبور نیستید این حرکت را انجام دهید ولی باید بدانید که شنا رفتن، یک حرکت به در نخور و بیهوده مثل آن روزها نیست. در واقع این حرکت، یک نشانۀ بسیار خوب در ارزیابی وضعیت کلی شماست.

شنا رفتن، یک ورزش "کامل"!

 

ادامه مطلب ...

عقیم سازی برنامه ریزی شده بشر با اسلحه خوراکی


هدف جمعیت زدایی همچنان به طور کامل دنبال می شود؛ و درست مقابل چشمان ما نیز این کار صورت می‌گیرد و ما مردم را با تبلیغات قطره به قطره و مداوم خود نسبت به حقایق نابینا می‌کنند.

 
 موضوع خطرات شدید ناشی از مصرف محصولات دستکاری ژنتیکی شده چیز تازه ای نیست. مطالعات انجام شده از سوی دانشمندان از جمله در فرانسه، آلمان، استرالیا از دست کم دهه 1990، نشانگر چندین سطح از خطراتی هستند  که این محصولات متوجه سلامتی انسان می کنند. مطالعه جدیدی که پژوهشگران مصری منتشر کرده اند نشان می دهد موش هایی که با یک رژیم غذایی حاوی این محصولات تغذیه شده بودند، علاوه بر دیگر مشکلات سلامتی، به ناباروری نیز مبتلا شده اند. در آمریکا مطالعات مشابهی صورت گرفته که مونسانتو مانع از انجام تحقیقات بیشتر شده است. «موسسه فناوری  مسئول» در گزارشی که در سال 2011 انتشار یافت اشاره کرد که از 19 حیوانی که رژیم غذایی آنها شامل محصولات دستکاری ژنتیکی شده بوده، اکثرا به اختلالات کبد و کلیه دچار شده اند.
 
ادامه مطلب ...