یا ابن الذاریات

الَّذِینَ قَالَ لَهُمُ النَّاسُ إِنَّ النَّاسَ قَدْ جَمَعُواْ لَکُمْ فَاخْشَوْهُمْ فَزَادَهُمْ إِیمَانًا وَقَالُواْ حَسْبُنَا اللّهُ وَنِعْمَ الْوَکِیلُ ﴿۱۷۳﴾ ءال عمران

یا ابن الذاریات

الَّذِینَ قَالَ لَهُمُ النَّاسُ إِنَّ النَّاسَ قَدْ جَمَعُواْ لَکُمْ فَاخْشَوْهُمْ فَزَادَهُمْ إِیمَانًا وَقَالُواْ حَسْبُنَا اللّهُ وَنِعْمَ الْوَکِیلُ ﴿۱۷۳﴾ ءال عمران

روز بصیرت پیشاپیش گرامی باد





حماسه ای به وسعت تاریخ

نه دی؛ قوی ترین رسانه تاریخ انقلاب

رسانه بعد از همراهی مردم، شاید مهم ترین چیزی است که یک حکومت می تواند در اختیار داشته باشد. حکومت های مردمی معدودی هستند در سطح جهان هستند اما رضایت عمومی را به همراه خود دارند.آنها برای حفظ این رضایت باید عنصر رسانه را در اختیار داشته باشند.

رسانه می تواند در کمترین زمان ممکن یک رضایت یا یک نارضایتی عمومی را به جان مردم تزریق کند. رسانه عنصری است که اگر برای مردم و برای امیدواری مردم بکوشد بسیاری از مشکلات نیز توسط مردم فراموش خواهند شد.
نقش رسانه ها به گونه ای است که اجتماع گاهی تنها و تنها به حرف آنها گوش می دهند و هر موجی که این رسانه ها ایجاد کنند میتواند افکار عمومی را با خودش ببرد.
یادمان اگر باشد در وقایع سال 88 رسانه های متعددی با فعالیت های گوناگون روی وقایع آن سال تاثیر داشتند.
بسیاری از رسانه ها با تعهد به آنچه برای آن خلق شده اند، فعالیت خود را دنبال می کردند و اثرگذاری مثبت نتیجه کار این رسانه ها بود.
در مقابل رسانه هایی نیز بودند که با پیروی از مناقع خود و یا به دستوری مشخص به دنبال اهداف دیگری بودند که روی جامعه ایران تاثیری منفی گذاشتند.
گروهی از  رسانه ها نیز با پیش گرفتن مشی سکوت بعضا آب به آسیاب دشمن ریختند.
رسانه ها در وقایع سال 88 مردم را عملا جهت دهی میکردند. بسیاری از آشوب ها و اغتشاشات بعد از انتخاب به خاطر سمپاشی رسانه هایی بود که در حال ماهی گیری از آب گل آلود بودند.
بعد از روند شدت گرفتن درگیری ها بسیاری از رسانه ها با تغییر روش، نوع آشوب طلبی ها را هدایت کرده و به سمت حمله به حاکمیت بردند. به گونه ای که ایام قبل از عاشورای حسینی روند شعار ها به سمت حمله ارزش های عموم ملت ایران رفت.
تا فرا رسیدن روز واقعه کسی فکر نمی کرد که در روز عاشورا نیز عده ای بخواهند با لجن پراکنی در سطح خیابانهای تهران، به عزای امام حسین (ع) بی حرمتی کنند اما در کمال تاسف این اتفاق افتاد و جامعه ایران را در بهت و حیرت فرو برد.
رسانه های غربی  با وقاحت تمام به پوشش این واقعه به شکل دلخواه خود پرداختند و در میان اندوه داغداران حسینی به شادی پرداختند. این حرکت مخالفان سرسخت جمهوری اسلامی پاسخ محکمی در روز "نهم دی" به دشمنان داد.
حضور میلیونی و سراسری ملت ایران در حمایت از عاشورای حسینی و ارزش های خود آنچنان گسترده و عظیم بود که رسانه های داخلی و خارجی تا مدت ها به انعکاس ابعاد مختلف این واقعه پرداختند.
آن رسانه ای که تمام این مردم را کنار هم جمع کرد را می توان عاشورای حسینی نامید که هرساله نیز بزرگترین جمعیت جهان را نیز شکل می دهد.
سینه به سینه آنچه در عاشورای 88 رخ داد منتقل شد و سیل خروشان امت به خیابانها ریخت.
رسانه های غربی در مقابل این اجتماع بی سابقه با تمام ادعای حرفه ای گری خود سکوت کردند و یا به نمایش بخش کوچکی از این اجتماع بسنده کردند.
آنچه در مورد بُعد رسانه ای نه دی می توان گفت این است که لازم بود و البته هم اکنون نیز لازم است که بخش های مختلف این حماسه ی تاریخی، رسانه ای شود تا آنچه باعث رسوایی فتنه 88 و نابودی آن گردید برای همگان تببین شود.
"نه دی" بزرگترین رسانه ی تاریخ انقلاب است.
رسانه ای که پیام عاشورا و انقلاب را به تمام مردم ایران و حتی جهان رسانید. رسانه ای که حتی قوی ترین رسانه ها نیز نمی توانستند اینگونه شبیه آن عمل کنند.
این رسانه نهم دی هم اکنون در اختیار انقلاب است. به برکت خون امام حسین (ع) نهم دی می تواند تریبونی باشد که از بلندای آن شعار آزادگی سر داد.
رسانه ای که مرهون خون حسین بن علی است (ع).

حزب الله سایبر

نظرات 2 + ارسال نظر
شهید آیت شنبه 1 فروردین‌ماه سال 1394 ساعت 07:18 ق.ظ http://shahidharam.persianblog.ir

سلام
ولایت پذیری و امام شناسی را از حضرت عباس ع بیاموزیم
مهدی یاوران عزیز
پیرو راستین ولایت فقیه باشید و سرباز راستین جبهه مهدوی امام زمان خویش را امام مهدی (عج) را به جامعه و جهان بشناسانید در جهت
بینایی و بصیرت و آگاهی خود و دیگران گام بردارید و نگویید نمی شود و نمی توانم که این همان نیرنگ شیطان کثیف و نوکرانش است انشاالله که پرچم انقلاب اسلامی ایران رابه فرموده امام خمینی (ره) به مولا و سرور و امام عزیزمان مهدی (عج) گل زهرا برسانیم
اولین قدم را برمی داریم همزمان با طلوع بهار وزندگی دوباره طبیعت برای طلوع و زندگی و سرسبزی دوباره خودمان گناه نکنیم و سعی
جدی در ترک آن داشته باشیم با توکل بر خدا و امام مهدی (عج) بدانیم هر گناهی قدمی ظهور را به عقب برمی گرداند مسئول هستیم و حق الناس بر گردن ماست به پدر و مادرخود احترام بگزاریم و حق الناس را رعایت کنیم
همه ما می توانیم حضرت عباس امام مهدی (عج) باشیم یا امام مهدی (عج) ادرکنی عجل علی ظهورک

ققنوس یکشنبه 24 اسفند‌ماه سال 1393 ساعت 10:56 ب.ظ http://qyqnus.persianblog.ir/

72 شیوه خودسازى از نگاه یک طلبه شهید
http://qyqnus.persianblog.ir/

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد