یا ابن الذاریات

الَّذِینَ قَالَ لَهُمُ النَّاسُ إِنَّ النَّاسَ قَدْ جَمَعُواْ لَکُمْ فَاخْشَوْهُمْ فَزَادَهُمْ إِیمَانًا وَقَالُواْ حَسْبُنَا اللّهُ وَنِعْمَ الْوَکِیلُ ﴿۱۷۳﴾ ءال عمران

یا ابن الذاریات

الَّذِینَ قَالَ لَهُمُ النَّاسُ إِنَّ النَّاسَ قَدْ جَمَعُواْ لَکُمْ فَاخْشَوْهُمْ فَزَادَهُمْ إِیمَانًا وَقَالُواْ حَسْبُنَا اللّهُ وَنِعْمَ الْوَکِیلُ ﴿۱۷۳﴾ ءال عمران

ایام فاطمیه بر تمامی شیعیان و یکتا پرستان تسلیت باد


شعری زیبا در ادامه مطلب

من آمده ام که محوتان گردم
من آمده ام که یارتان گردم
من آمده ام به در گهت بانو
تا عاشق آستانتان گردم


من آمده ام به کوی مغروبت
تا ساکن این جهانتان گردم

من آمده ام طلب کنم حاجت
من آمده ام گدایتان گردم


من آمده ام به سوی این مِی گاه
من آمده ام که مستتان گردم
من آمده ام که تا شوم شاعر
من آمده ام غلامتان گردم


من آمده ام که تا شوم شیعه
من آمده ام محبتان گردم
من آمده ام که یاوری باشم
یار سپه امامتان گردم


دیوانه بُدم ز عشق تو مادر

من آمده ام خرابتان گردم

از روز ازل تمام آمالم
این بود که من اسیرتان گردم


من آمده ام که جان دهم مادر
من آمده ام هلاکتان گردم
من آمده ام که بنگرم رویت
من آمده ام که محوتان گردم

نظرات 1 + ارسال نظر
mina یکشنبه 11 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 12:48 ب.ظ http://sar-gar-mii.blogsky.com

سلام
ممنون به وبلاگم سر زدید
رازش بسیار سادست , شما با هر عددی که این عملیات را انجام دهید مضرب 9 خواهد شد و اگر دقت کنید خواهید دید که همه اشکال مضارب 9 دارای شکل یکسان می باشند و همین باعث می شود که برنامه شکل را به شما نمایش دهد و همین باعث می شود که ما فکر کنیم برنامه فکر ما را خوانده است!

سلام
بسیار ممنون
یه نیم ساعتی معطل بودم ولی به جواب رسیدم.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد